اسلایدر

تورس در رویای لیگ قهرمانان
هواداران چلسی

فرناندو تورس خاطر نشان کرد که رویای بردن چمپیونز لیگ از بردن جام جهانی برای او لذت بخش تر است

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،فرناندو تورس که امیدوار است در بازی امشب تیمش مقابل بارسلونا بتواند از ابتدا در میدان قرار بگیرد مزه ی قهرمانی در جام جهانی و جام ملت ها را به همراه تیم ملی اسپانیا چشیده است.

اما وی هنوز موفق به بردن یک جام معتبر در سطح باشگاهی نشده است و او در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت : "من ابتدا هرگز باورم نمی شد که روزی جام جهانی را خواهم برد و همواره فکر میکردم که این یک رویاست و غیر ممکن است.اما هم اکنون من آن را بدست آورده ام.بنابرین رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز روزی به حقیقت خواهد پیوست."

هیچ باشگاهی تا کنون به اندازه ی چلسی در یک دهه ی اخیر به کسب لیگ قهرمانان نزدیک نشده است.آبی ها فکر می کنند که خرید تورس می تواند آن ها را به هدفشان برساند.

تورس به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت : " من از جاه طلبی این باشگاه برای کسب لیگ قهرمانان با خبرم.این دقیقا همان چیزی است که من به عنوان یک جوان در حال رشد آرزو می کنم.این تنها چیزی است که من همانند یک کودک برای بدست آوردنش تلاش می کنم تا آن را در دستانم فشار دهم.اگر ما برای برنده شدن در لیگ قهرمانان برنامه ریزی کنیم در آن قطعا پیروز خواهیم شد و اگر این اتفاق بیفتد یکی از بهترین لحظات عمر من رقم خواهد خورد."

تورس که در فصل قبل هنگامی که از لیورپول به چلسی آمد دستش از بدست آوردن جام کوتاه ماند هم اکنون باید مقابل تیم سابقش برای قهرمانی در جام حذفی رویارویی کند.

وی افزود : "تنها یک باشگاه  نیست که همه ی جام ها را درو میکند،تیم های بزرگ همچون چلسی همیشه برای قهرمانی می جنگند.من از این بسیار خوشحالم.هنوز یک ماه تا پایان این فصل باقی مانده است،ما در فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر هستیم و این چیزی است که من میخواهم.
این که شما برنده شوید یا نه به فوتبالی مربوط می شود که در زمین انجام میدهید.ولی همین که ما مدعی هستیم اصلی ترین  مسئله است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری